søndag 1. desember 2013

1. desember 2013

Oi, desember alt ja...
Likevel har jeg ikke startet forberedelsene så tidlig noe år før, og hvis jeg kjenner riktig godt etter, så er det litt julestemning i emning:)

I år har vi på jobb virkelig kost oss med å finne på noe ekstra - vi tror det skal bli artig for brukerne - artig for oss i hvertfall, og så pynter det opp. Det er trivelig å lage utstillinger, pynte og finne nye måter å presentere ting på - sjekk innom bloggen til mitt arbeidsted her.






I tillegg til husflidslagets julemesse har jeg klart å besøke to til - det finnes så mange dyktige og kreative damer og herrer som lager så mye flott! Jeg er imponert over kvaliteten av det som blir produsert, og tatt i betraktning av at vi har knappe 4000 innbyggere i kommunen, tror jeg det er en slags "rekord" i husflid- og håndverksutøvere her.






Det minste julemarkedet i kommunen, eller verden for øvrig, var Dryss (Ane og Tone) sitt julemarked. Men du verden så trivelig! Gløgg og kake, masse ulike produkter og trivelig vertskap i det minste huset på gården.


Innom den lave døra rommet det masse hjertevarme, gløgg og kake og ulikt å få kjøpt!

Se om arrangementet på Facebook.

Det røde huset i bakgrunnen er min barndomsheim.






For litt ekstra julestemning har Bente vært her og bakt lefser sammen med meg - det må gjentas, da lefsene snart er oppspist. Vi laget ikke så mange da...  Godt!
 


 
 
God adventssøndag til alle! 
 
 

Ekstra stolt av adventsløperen min - den har jeg selv vevd på mitt første vevkurs!
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!