mandag 19. mai 2014

Nytt garn på Fortuna - bare måtte teste...

Ellen utvider stadig garnsortimentet på butikken sin, Fortuna. Det gir jo meg en stadig utfordring - jeg vil jo strikke ALT! Denne gangen var det Semilla, økologisk ull, som kom i masse herlige farger.

Fortuna finner du på Løkken Verk i Meldal, men her er blogg, nettbutikk og facebook-side.

Fordi jeg venter på nytt mønster i Sock Madness og har flere andre prosjekter på pinnene, falt valget på en liten pikekjole med striper. Plutselig, ja det er ganske så usannsynlig egentlig, men jeg har tydeligvis en grønn periode, hadde jeg vårgrønn og beige Semilla på pinnene! Kjole er strikket i størrelse ett år - et par kvelder så var den ferdig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!