torsdag 22. mai 2014

Tapt veddemål

Det er så innmari, altså!

Ja, ja, - så er jeg litt påståelig da. Men jeg var så sikker! Navnet klang så godt, og hørtes riktig ut.
Satt på Fortuna sammen med Ellen og strikket og ante ingen fare, da Gun kom innom. Snakket om løst og fast og ingenting, og dermed dukket det opp - hva var navnet på..., jo Tore, husket jeg. Gikk jo i parallell-klassen min på skolen. Hmmm, nei, ikke det nei. Jeg var, som vanlig, påståelig - Tore!
Gun visste hun kunne sjekke, og selvsagt måtte hun utfordre meg. Hvis hun hadde rett, måtte jeg strikke et par mønsterstrikka sokker til henne. Yes, jeg bet på. Ikke før hun hadde gått for å sjekke, visste jeg det. "Tore" het Frode. 
Da Gun kom tilbake, med et stort glis, måtte jeg bare kapitulere. 

Så nå strikker jeg sokker :)
Sjokkrosa sokker! Gratismønster fra www.fortunabutikkblogg.blogspot.no - Fallende løv.
Garn: Arwetta 
Pinner: firkantpinner 2,5 mm.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!