fredag 3. februar 2017

Act my age?

Nytt år. Januar er historie og travle februar tikker avgårde. Det er helt umulig å forstå hvor fort tiden går og det er mulig det har med min alder å gjøre - jeg har fått en alvorlig midtlivskrise. Nei, det er ikke midtlivskrise, det er mer et savn av å ha uendelige muligheter (ja, jeg vet jeg fortsatt har masse muligheter og at alder bare er et tall) og en erkjennelse av at det er muligheter jeg ikke har benyttet meg av.
Skulle ønske jeg hadde vært tøff og utholdende nok til mer utdanning, men det er jo fortsatt mulig. Jeg har en kreativ og utfordrende jobb hvor jeg trives, og jeg får brukt min kunnskap i samarbeid med mennesker. Men hvis jeg skulle byttet jobb? Tør jeg ta utfordringen? Hvorfor tok jeg ikke utfordringen da jeg hadde muligheten? Jeg vet dette bare er tull å tenke på. og jeg har tatt mine valg og er veldig fornøyd med de. Det er bare "midtlivskrisen" som tuller med hodet mitt.

Fredag kveld. Hjemme alene. Forsøker skrive. Leser litt. Ser på strikketøyet. Lager kaffe. Høres egentlig ganske trivelig ut - synes egentlig at jeg har det helt greit! God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!