mandag 31. juli 2017

Vertices Unite

Jeg har masse sjal, og det blir aldri nok! Og dette sjalet ble ganske unikt og flott også!

Jeg har strikket flere sjal av designeren Stephen West, og denne gangen falt valget på Vertices Unite. Kjøpte boka hans for en tid tilbake og fra den har jeg strikket "The Doodler" og en ensfarget " Bolting" tidligere. I boka er det bilder av samme sjal i forskjellige farge- og garnalternativer, og jeg har falt litt for den pastell/neon-greia som er litt typisk Stephen West. Sjalet ble stort, jeg strikket største alternativet, og jeg knytter det rundt meg. Det blir nesten som en liten jakke eller vest.

Mitt sjal er strikket i Arwetta Classic i 6 farger - den informasjonen finnes på Ravelrysida mi. Det tok 10 dager og strikke det, og nesten like lenge for å få tatt noen artige bilder.

Heidi har hjulpet meg, og bildene er tatt på Nyplassen i Meldal. Kontrasten mellom den gamle husveggen, interiøret, og naturen, ble spennende synes jeg. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!